Pages

26. 6. 2016

ALL ABOUT NAILS - MŮJ NEHTOVÝ MANUÁL :)


 Za celou dobu, kdy jsem měla YT kanál a blog, jsem zatím nenapsala ani nenatočila nic uceleného na téma "péče o ruce a nehty". Asi je to tím, že mne tato oblast extra moc nebaví, spíš ji beru jako nutnost. Ale nutnost, kterou důsledně dodržuji, protože neopečované ruce a oprýskaný lak mi připadají jako totální stylový "fail" a navíc se mi zdá, že tím člověk do světa vysílá message "nevážím si sebe ani ostatních natolik, abych se staral(a) o své ruce". Netvrdím, že bez červeného laku člověk nemá styl, ale zanedbané ruce jsou jsou podle mne společenská "smrt".  Musím přiznat, že se mi hodně nelíbí dlouhé nehty, také nehty na první pohled "umělé".  Osobně preferuji úplně krátké nehty. Což ale nikomu necpu, jen popisuju, jak to vnímám :o)).

 

"Disclaimer":
Netvrdím, že všechny postupy a přípravky zde uvedené jsou nejlepší, správné a jediné možné, jen chci se podělit o to, co se mi v průběhu let osvědčilo. Bohužel mi v posledním roce nedrží nic, co se zapéká, tzn. držím se tradičních laků, jak z drogérie, tak i z high end skupiny.

 

Péče - ruce, nehty, kůžička 

Péčí dneska začnu, ať vám to píšu chronologicky :-). Nejprve odstraním starý lak odlakovačem. Mým nejmilovanějším je červený, zn. Sephora. Fantasticky rozpouští, je rychlý a lak nerozmatlává. Občas ale bývá problém ho sehnat a v tom případě volím modrý ORLY (také ho kupuji v Sephoře). 
Po odlakování a umytí rukou používám Instant Cuticle Remover od Sally Hansen. Je to přípravek na okamžité změkčení a odstranění odumřelých buněk a já ho s oblibou používám na celé ruce, zvláště pak na klouby na prstech. Jen pozor, je to přípravek dsného složení, takže je dobré to nepřehánět s časem ani frekvencí. Další fantastický produkt na nehtovou kůži je OPI Avoplex, který používám už 12 let. Ale mám trošku obavu, jestli se ještě vyrábí, protože na Interbeauty jsem ho nemohla sehnat :/. Tento produkt používám ideálně denně, ráno nebo před spaním. Nanesu malinkaté množství na kůžičky kolem nehtů a nechám působit (neoplachuji ani nestírám).


Na úpravu kůžičky používám ocelové "zatlačovátko", které jsem si koupila v americké Sephoře. Ještě jedno (ale ne tak dobré) mám z Interbeauty. Protože se mi snadno vytvářejí záděry, jakmile kůžičku nezkracuji, používám speciální "zastřihovátko" (šedivé uprostřed). Nesnáším bytostně, když je kůžička neupravená. Pokud se mi nějaká záděra vytvoří, na zaléčení používám Havlíkův zázrak, universální léčivou mastičku, která fantasticky hojí. Nejlepší je, když ji aplikujete na noc.


 

Jak víte, miluji masky na ruce ze Sephory a nejlepší mi připadá oranžová, s arganovým olejem. Kupuji je vždy v akcích na  exkluzivní značky, dá se tak pořídit o cca 33% levněji, oproti běžné PC. Materiál, ze kterého jsou rukavice vyrobeny, umožňují práci s dotykovou obrazovkou na mobilech/tabletech. Takže masku používám, když se dívám na Youtube anebo prohlížím IG.

Protože jsem dříve trpěla na hrozné exémy a mám mírně atrofovanou pokožku od kortikoidů, miluji krémy na ruce. Nutno dodat, že jsem na jejich výběr hodně náročná. Letos jsem se zamilovala do limitované série Clarins. Jejich krém Hand and Nail Treatment cream na je legendární produkt, opravdu viditelně zlepšuje i stav nehtové kůžičky, kromě fantastického účinku na pokožku rukou. Mým favoritem je pomerančová vůně :-). #love #addicted


V mnoha videích i na IG jsem ukazovala výživný krém Sephora Very rich hand cream, který používám už několik let, je mimořádně výživný, skvostně voní. V poslední době jsem si oblíbila, hlavně na noční použití, krém Love and Light od Lush. V neposlední řadě miluju Biomains od Biotherm. Je také určen na ruce i nehtovou kůžičku, luxusně voní :-) a hlavně funguje. Můžu vás ujistit, že krémů na ruce by se u mne našlo velmi hodně. Mám je v kabelkách, šuplící, autě, na stole, ve stole, zkrátka všude :o)))). Nic neprozradí věk ženy spolehlivěji, než pokožka na rukou, takže nenechávám nic náhodě, haha #JOKE.






Lakýrka :-)))

Opravdu nesnáším u sebe nenalakované nehty, brrrrrr. I když mám doma snad všechny barvy světa, zdá se mi, že mi nejvíce sluší odstíny vínové.....



Lakování začínám podkladovým lakem, nejraději mám bázi od Flormaru No more breaks anebo Complete Care od Sally Hansen. Bez podlaku mi barevný lak nedrží tak dobře, nehty jsou křehčí a méně rovné. Rovnou přejdu k top coat-ům. Rendy z Ordinary Life mne naučila na svůj svatý grál, kterým je Flormar Quick Dry Extra Shine. Tento zázrak má jen jednu nevýhodu, nedá se sehnat :-D. Bleskově lak vysuší a výrazně prodlužuje jeho výdrž. Bohužel, extra špatně mi drží většina laků a 4 dny v perfektním stavu jsou pro mne zázrak! 

Další vychytávka, která je hříšně drahá avšak brutálně efektní, je Gel Coat od Diora. Jeho efekt je skoro takový, jako když máte gelové nehty. Když hodně spěchám, spoléhám se na sušící olejové kapičky Bourjois. Jsou skvělé a mohu je maximálně doporučit!


Laky skladuji ve svém kosmetickém stole a nejpoužívanější odstíny mám na bílém tácku. Barevné skupiny,  které často nosím, jsem rozdělila v postu do několika kategorií. Nemám ráda perleťové laky, brrrr, i když na ostatních se mi to někdy líbí.

Vínové laky - jak jsem zmiňovala, u mne vedou. Miluji OPI Black Cherry Chutney a Estée Lauder Smashed - vypadá divoce v lahvičce, ale je to můj asi úplně nejhezčí odstín laku ever...... V poslední době mám objev z Německa, P2 Easy gel. Je velice levný (cca 2,5 EUR), fantasticky se leskne a dobře drží několik dnů. Nevím, zda všechny odstíny budou stejně kvalitní, ale vínový na obrázku drží možná ještě lépe, než laky OPI.


Červené laky - Nailsinc má podle mne nejkrásnější odstín na Vánoce - St. James. OPI Cajun Shrimp, Dutch Tulips anebo Massai od Diora také miluji. Z drogérie pak Miracle Gel Red Eye (není na fotu) a naprosto úžasně drží nové Super GEL laky z Kate řady Rimmel.

"Jogurtové" odstíny - jak je nazývám, mám asi nejméně ráda, nicméně, když je nosím, nápadně často se mne ptáte, co to mám za lak :o))). Musím zmínit laky, které jsou z drogérkové kategorie mé absolutně nejoblíbenější - Astor Quick and Shine. Fantasticky drží, lesknou se a bleskově schnou. Člověk by očekával mizernou výdrž, u rychloschnoucího laku, ale právě naopak! Na léto jako stvořený je Michael Kors v odstínu Paradise. A miluji design lahvičky. No není úžasná?? :o)) 


Na léto miluju nejvíce asi šedesát odstínů modré :o))), avšak musím se krotit kvůli práci, kam nemůžu nosit úplně výstřední odstíny.


Začnu lakem, který je úplně vpravo a absolutně vede, co do počtu dotazů a komplimentů. Dostala jsem ho předloni od ségry k Vánocům. Je to můj absolutně nejoblblíbenější lak na nehty u nohou. Kupodivu obsahuje perleť, ale když vyschne, vytváří kovově lesklý efekt.... #loveit 
Nemá bohužel název, jenom číslo Flormar P 27, další výhodou je malinký štěteček, kterým se fantasticky maluje na malé nehtíky u nohou. Jaká to škoda, kdy už konečně kosmetické firmy pochopí, že zákaznice si k produktům se jménem vytvářejí doslova citový vztah :-).


Dalšími oblíbenci jsou Dior 731 Darling Blue a taky Miss Sporty Quick Dry 5106, který jsem na podzim nosila celou dovolenou v Řecku. Obecně miluji na nehtech v létě vše, co je modré :-).

Bílé a zemité odstíny - tvoří moji další oblíbenou skupinu mých oblíbenců. I u těchto laků se množí hromada dotazů, cože to nosím... :-)


Z high end laků musím vychválit nugátový lak od Lancome, který drží snad nejlépe, ze všech laků, které mám doma, ale jeho odstín na obalu prostě nemůžu najít. KIKO 321 taky vypadá skvěle, ale moc dobře nedrží. Laky Tanya Burr mají slušnou výdrž a odstíny jsou božskéééé. Zakončím laky EBD up to 10 days, které sice nedrží extra dlouho, ale fantasticky rychle schnou, že to nemá obdoby. Navíc mají naprosto luxusní odstíny.

Jestli jste dočetli můj "nehtový manuál" až sem, tak vám posílám pusu za vytrvalost :o))))).

Zaujal vás některý lak nebo přípravek, které zmiňuji? Budu moc ráda, když mi napíšete, jaký je váš nejoblíbenější odstín laku a značka,  protože jak víme, laků nikdy není dost :-D.

Krásné léto, moji milí, XoXo, A.


40 komentářů:

  1. Ahoj Aja, krásny článok.Ja už 2roky používam sally hansen gel lak a na to lakujem zväčša červené laky alebo ružové, na leto koralové. Modré laky sa mi páčia, ale skôr na nohách. Super gel rimmel mi vôbec nedrží, inak mam rada rimmel, maybelin, sally hansen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-), taky mám raději modrou na nohách, ale v létě všude klidně :o))) Zdá se mi, že super gel je docela rozdílný u jednotlivých odstínů, zkoušela jsem tělový a ten držel ze všech nejhůře. Nejlepší na výdrž pro mne je ten tyrkysový :-)

      Vymazat
  2. Anonymní26/6/16

    Ahoj Ajo, super článek, péči o nehty miluju! Udělala jsi mi velikou radost! 😉. Já používám laky Dior a Chanel z důvodu "méně" obsažených škodlivin. Ale žádná extra výdrž se u nich nekoná. Nedávno jsem koupila SH Miracle gel lak a ten mi cca 6 dní vydrží. Moc se mi líbí Tvůj Dior Massai, ten musím vyzkoušet! Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Andrej :-), škodliviny raději neřeším. Je fakt, že výdrž high end laků není přímo úměrná jejich ceně, oproti drogérce :o))))

      Vymazat
  3. Anonymní26/6/16

    Bez červeného laku neziju 😂😉 Ajo, nemáš fotku s diorem? Zajímal by me výsledek na nehtech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))) Diora nemám asi na fotku, ale můžu někdy vyrobit a dám na IG :-)

      Vymazat
    2. Anonymní26/6/16

      Super, budu se těšit😉

      Vymazat
  4. Aji, uzasny clanok! Pre mna su u zeny ciste vlasy a upravene nechty must have. Ako top coat Vam priam musim odporucit od znacky MAVALA - MAVADRY. Je to nie len neskutocny urychlovac schnutia laky, ale aj fantasticky zvyrazni lak, doda lesk. Ja ho kupujem dookola lebo nic genialnejsie som nenasla. Stoji sice okolo 12e ale je to vacsia 10ml flasticka. Krasny clanok, dakujem opat za uzasne inspiracie :) Jana KS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tip, ráda se po top coatu podívám :-)

      Vymazat
  5. Krasny článek. Vsechny laky bych brala, mas moc pekne barvicky��. Jinak také nesnáším opryskany lak na nehtech. Je to strašne. Ale stejne hrozné je i špatně nalakovany nehet. Kolikrát nestacim zirat, co holky dávají na instagram. Naopak pekne nalakovano, to je radost pohledet��

    OdpovědětVymazat
  6. Zase koukám, že máme několik oblíbenců, co se péče o ruce a nehty týče :) Jsem ráda, že ti můj milovaný Flormar taky tak vyhovuje, protože bez něj pro mě nemá lakování nehtů smysl! Ty krémy na ruce od Clarins mám už prakticky vypotřebované a můj další oblíbený je s bambuckým máslem od L´Occitane. Ten je pro mě nejvíc výživný a hydratační ze všech, co jsem kdy zkusila. Špatný není ani krém na ruce od Havlíka, má celkem lehkou texturu, ale dokáže o ruce příjemně pečovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za vzácnou návštěvu :-) <3, vidíš, Havlíka mám v kabelce :o))). Tak L'Occitane je každopádně best, až na cenu. Měla jsem ho mockrát. Poslední dobou jsem měla štěstí na samé dobré krémy na ruce, Clarins asi vede, v tento okamžik :-).

      Vymazat
  7. Taky jsem bohužel ráda, když mi lak vydrží neporušený tak 3 dny, zkoušela jsem různé, OPI, Dior, Chanel a paradoxně nejdéle mi drží ty malé 60 seconds od Rimmel za 35 Kč:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím :-) i ten Miss Sporty obstojně drží..

      Vymazat
  8. Vyčerpávající post....Nehty a ruce jsou velka kapitola pece o zevnejsek. Mne se osvědčila 3-krokova pece Satin Hands od Mary Kay, expres omladi ruce o 10 let, přijde mi ze i luxusně odstraní prebytecnou kůžičku kolem nehtu. Používám několikrát týdně. Obsahuje změkčující vazelinu, peeling a hydratační krem. Efekt je okamžitý a velmi příjemný. Dále jsem vyzkoušela produkty značky Sparitual, ktere jsou sice co se týká složení velmi šetrne, ale klasické laky příliš nedrzi. Pečující produkty, včetně různých ozdravnych podkladovych bázi jsou ovšem skvělé....ale ta cena, to brecim vzdycky :-( Jinak tez mi naprosto skvěle drží Rimmel 2-krokovy gel systém. Tedy skvěle.....3-4 dny, coz je u me maximum. Navic se s tím dobře pracuje podle me. P2 laky jsou moc fajn, par jich mam. Jeste jsou skvěle China Glaze a Kiko, ale jina řada než máš na fotu. Z odstínů miluji klasiku-červené, korálové, růzové, v létě neonky, v zimě třpytky. Též šedé a zemité odstíny jsou parádní. Co na nehtech nemusim je zelená, modrá a hodně studená fialová. Mam hodně žlutý podton pokožky a proste mi to nějak neladí no :-) Ajo, moc děkuji za Tvé inspirující články, moc se na ne kazdy den tesim. Jsi pro me TOP blogerka....i bez youtube (ikdyz mi videa samozrejme chybí). Přeji krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, moc děkuji. Od Mary Kay jsem měla péči na nohy a ta byla moc fajn, produkty téhle značky jsou asi kvalitní, ale bohužel jsem naprosto alergická na agresivní a neumětelský způsob prodeje, řekla bych, že je to škoda, neznám blogerku, které by tato značka byla sympatická. China Glaze laky mám na wishlistu, nikdy jsem žádný zatím nevyzkoušela a nevím proč :o)))

      Vymazat
    2. No ano, bohužel :-( je to "people byznys" a je to o lidech. Tak jako máme skvělé a hrozné učitele, doktory, úřednice atd., tak máme skvělé a hrozné dealery kosmetiky...a upřímně: násobeno deseti, protože jejich úspěch je přímo závislý na tom, kolik lidí přesvědčí ke koupi. Chvíli jsem se v tom pohybovala, takže bych mohla psát romány. Příjde mi, že v hlavním městě je to ještě horší, je tam větší anonymita, větší konkurence, tudíž metody jak uspět jsou ještě drsnější.Je to velká škoda, zrovna Mary Kay má spoustu skvělých produktů, které stojí za vyzkoušení. Nejlepší cesta je se zaregistrovat a kupovat to za nákupní cenu, protože na rovinu: ta marže je brutální a nákupní cena (velkoobchodní cena) představuje alespoň pro mě jedinou akceptovatelnou cenu. Kdyby alespoň měly ty jejich poradkyně nějaké kosmetické nebo vizážistické kurzy...některé je mají, drtivá většina ne...Jak říkám, mohla bych o tom napsat knihu a už tím tady nechci spamovat.
      Chinu Glaze mohu jen doporučit, myslím fajn kvalita, slušná výdrž a hlavně ty barvy...oooobr výběr. Na stránkách www.modelaznehtu.cz se dají sehnat v různých akcích za super peníze.

      Vymazat
  9. Teda, tolik laků na nehty, to je muj sen :) a nevím proč, ale mě lak na nehtech vydrží max. 3 dny, potom už se vše loupe :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, mám to úplně stejně a nedrží mi ani zapékací sada od SH bohužel, i když dříve to bylo v poho...

      Vymazat
  10. Ahoj Ájo, doufám, že to nebudeš brát jako rýpání - doporučuji nastudovat si něco o začišťování laku, z fotek jsem si všimla, že to neděláš a opravdu zejména u těch vínových a červených laků je obrovský rozdíl, jestli je lak opatlaný na kůžičce nebo dokonale začištěné obloučky. Zabere to jen pár minut a efekt je neporovnatelný :)
    Jinak já lakování zbožnuji, mám laků asi kolem 200 a to nepočítám různé výživy a base a top coaty. Mám toho opravdu mraky a naposledy jsem si oblíbila Lemony Flutter od Lush na nehtovou kůžičku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda se dozvím více :-), konstruktivní kritiku vítám. Klidně mi napiš do komentáře postup. Nemyslím si, že mám tragicky opatlaný lak, to zase ne, dávám si na to velký pozor, ale proč si nevylepšit rutinu, že :-).

      Vymazat
    2. Tragické to opravdu nemáš, viděla jsem daleko horší :D Ale od té doby, co jsem objevila kouzlo začišťování si toho u ostatních hodně všímám.
      Postup není nic složitého, chce to jen trochu cviku - je potřeba štěteček s pevnými štětinkami, ideální je zkosený co se používá na oční linky a odlakovač. Po nalakování štetečkem začistíš lak tak, aby byl krásně do obloučku. Zabere to opravdu jen pár minut navíc (stejně musí být ruce chvíli v klidu, než trochu uschne lak) a uvidíš, že ten rozdíl je vážně velký :)
      Hezky je to vidět třeba v tomto videu - https://www.youtube.com/watch?v=1Ozq-QXgBiw

      Vymazat
    3. Já používám na dočišťování klasický odlakovač v tužce a myslím, že to bohatě stačí :) Jinak jsem asi jediná, kdo neví, jak se správně používají ty kapičky na urychlení schnutí laku. To se kápnout ještě na vlhký lak a nechají chvíli působit a poté se umyjí?? Zatím to řeším sprejem na urychlení schnutí.

      Vymazat
    4. A jinak musím říct, že tě Ájo obdivuji za preciznost Tvých článků, musí Ti zabrat spoustu času. Už jsem si na základě Tvých článků a recenzí pár produktů zakoupila :)

      Vymazat
    5. Klára - odlakovač v tužce ti lak rozhodně tak dobře nezačistí, ty hroty bývají moc silné, neuděláš tak precizní obloučky. Ale pořád lepší než mít lak až na loktech, jak to bohužel někdy stále vídám.

      Vymazat
  11. Po půl roce mi zapékací SH také přestala držet - asi se narušila vrchní vrstva a už to nemělo na čem držet. Ale jen teorie - u více žen jsem četla, že po čase SH nedrží. S Astorem musím souhlasit - teď v DM vyprodávají celou značku, tak jsem něco vybrala a jsem max. nadšená!!! HE laky mě nechávají chladnou (zatím :-))). Teď jsem investovala do podlaku od Alessandro, tak jsem zvědavá, jestli se zlepší i stav mých nehtů.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezky zpracovaný článek :) Hrozně se mi líbí upravené nehty, ale nějak mi to asi není souzeno :D Když už si nehty nalakuji, hned se mi to oloupe a já abych to zase odlakovávala a dělat to pořád dokola, nic pro mě :D Máš to tu pěkné :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Ajiii, děkuju za krásný članek! Opět nádherná sbírka :) Po přečtení "potřebuju" masku na ruce a "jogurtový" lak od MK :)
    Můj nejoblíbenější krém na ruce je L'Occitane (zvlášt mandlový), ale jak jsi psala v komentu u Rendy, ta cena.... :O Nejoblíbenější lak na léto, kdy jsem opálená, je od Diora Sailor. Když máš ráda modrou, mohl by se ti líbit :) A pak výrazně oranžový od Nails inc., odstín Portobello. Na podzim mám zase ráda fialový od Korres a jinak celoročně zbožnuju korálovou a červenou barvu, #love4ever :)
    Pěkné pondělí!
    Jíťa :*

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý post, přesně tento typ článků zbožňuju:) jen bych se chtěla zeptat kolik tak cca máš laků? nemusíš to počítat, stačí zaokrouhlený odhad;). A jestě jestli jsi vyzkoušela Top coat od Essence? je taky skvělý a s ním mi nehty vydrží krásné celý týden!

    OdpovědětVymazat
  15. Ajo, článek přesně pro mě!Děkujuuuu! Miluju laky, oblíbence mám snad od každé barvy,ráda je střídám, červená a nude jsou tak nějak základ:-) zbytek jsou milé potěšení :-):-) a v obchodě jak objevím něco nového mám pocit že ho prostě musím mít a že určitě doma podobný nemám...a pak zjistím že už mám asi desátý červený...ale stejně to nikdy není ta samá červená že:-)
    No a objevila jsem kapičky na rychlé zasychání od Essence, podobné těm od Bourjois o kterých píšeš, fungují skvěle, cenově dostupnější.

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký den Andrejko :) doufám,že se ti daří dobře a čeká tě super dovolená :) nic mi snad nevadí a jsem tolerantní ,ale opravdu oprýskané škaredé nehty červeně a pak ještě točit video ,jak tady některé a myslet si jaká jsem kočka ,ne to hrozné:). Já jsem ted objevila lak a je jak na výdrž i barvou božíí Rimmel 306 Velvet Rose . Ale muj sen je koupit si jednou od Chanel 535 May to je barva mějte se s Nikolkou krásně :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Ájo, měla jsem moc ráda tvoje videa. Jsem ale ještě radši že pořád píšeš blog. Lakování jsem propadla od té doby co mi nedržely gelové nehty. Mám ráda modré odstíny a růžově, vlastně by se jich našlo :D znáš to :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Ajo, opäť super článok ako vždy :-) Neplánuješ niečo podobné napísať na tému pedikúra, starostlivosť o nohy? Najmä teraz v lete si myslím, že by to bola veľmi aktuálna téma. Srdečne pozdravujem a prajem krásne leto :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Určitě vyzkouším Havlíka na nehtovou kůžičku.

    OdpovědětVymazat
  20. Super článek :) Dřív jsem byla strašně líná si nehty lakovat, i když se mi nashromáždilo cca 30 laků. Před pár měsíci jsem se hecla a od té doby mám nalakované nehty skoro pořád a zamilovala jsem se do té zábavy :D Bohužel je to boj, protože mi laky nedrží a oprýskané nehty nesnáším :D Bohužel ty gelovky Rimmel mě zklamaly, i když možná je to jen odstínem. Mám nějaký nude a výdrž mi nepřijde zázračná. Jinak dlouhé nehty taky nesnáším, nedej bože ty špičaté, jak už jsem taky párkrát viděla. A s péčí to moc nehrotím, s kůžičkami problémy nemám, takže je vůbec neřeším, ale měla bych se víc věnovat krémům a obecně péči.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojky,
    seženu Havlíkův zázrak i v lékárně? :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělej článek! Lakování nehtů miluju, je to pro mě relax a strašně si to užívám. Nevěnuju jim tolik péče jak ty, jen odlakuju, zapiluju, zatlačím kůžičku a nalakuju (podklad, barva, top coat). A nehty mi vydrží 7-10 dnů, záleží na laku.
    Ty tvoje nude odstíny jsou překrásný, přesně podle mýho vkusu.

    Simple living: Střípky mých dnů

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní3/7/16

    Článek jako dělaný pro me ! :)) laky miluju mam jich doma až moc :D a jestli mohu doporučit tak gelové laky od Avonu pecka! Nedávno jsem si koupila jeden na vyzkoušení a stačí jedna vrstva. Já mám nehty delší a u hodně značek musím dávat vrstvy dvě a to je hnedka odřené, poníčené a proto hledám laky u kterých stačí vrstva jen jedna. :) Ahoj Terka

    OdpovědětVymazat
  24. skvělý článek Ajo, chtěla jsem Ti napsat, že miluji čtení, tedy hlavně odborné knihy a články, ale miluji také krom jiného články z oblasti kosmetiky. péči o sebe a ruce a nehty jsou zkrátka úplná nutnost a radost. no ale chtěla jsem hlavně napsat, že Tvůj blog je skvělý a jediný, kde čtu úplně všechno protože to má hlavu a patu a hlavně srdce. Držím palce. No a ještě se tady usmívám, protože moje péče o ruce je teď obohacena o hebké bavlněné hydratační kosmetické rukavičky, které si občas dám na noc, aby mi krém na ruce krásně působil. Také doporučuji. Krásné léto všem

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi velkou radost ! :)


 photo copyright.jpg
envye template.